Post by vallutheperking on Mar 5, 2022 19:35:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Quiz: Logo spil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Quiz: Logo spil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Quiz: Logo spil 2022 version ▞▞▞
Det får din hjerne til at tænke🙂 men efter et stykke tid bliver det lidt trættende 😴
Hmm nogle logoer er svære at svare på, men jeg har en familie til at hjælpe mig med at løse et logo, men jeg synes det er sjovt, fordi du udfordrer dig selv
Enestående arbejde af udviklere. Har ikke gennemgået alle niveauer, men der skal være mindst 1000 logoer. Og det bedste er, at der er mindst antal annonceafbrydelser
Jeg er født og opvokset canadier. Denne app får 1 stjerne på grund af "Canada-pakken", hvor FLERE butikker/mærker er navngivet med deres MINDSTE almindelige navn. EX: MACS dagligvarebutik er kendt som MACS over hele Canada; dens ENESTE Couche Tard i Quebec, men det var svaret! Får canadiere til at tro, at du ikke kender nogen større mærker/logoer i Canada.
Synes det er godt, så kan næsten ikke stoppe igen.
Dette spil er godt, men nogle af logoerne er så svære, at vi er nødt til at tage et hint. Der er mange af dem, som jeg ikke kender. Jeg har afinstalleret spillet efter at have spillet det én gang på grund af logoer........
Quiz: Jogo de logotipo Curiosidades ihi
Det er et fremragende og interessant spil. Det hjalp mig med at lære om alle de logoer, som jeg aldrig kendte.
Det er okay, men jeg vil hellere foretrække underholdende spil som dance clash. Denne app er meget gennemsnitlig + logoerne er ret nemme...a
Jeg plejede at spille dette spil meget, indtil jeg huskede alle svarene. har downloadet det igen. det har været et stykke tid f.Kr., jeg er blevet ramt af nogle af dem.
Du skal downloade en anden app for at bruge denne apl
Dette spil ville jeg ikke anbefale til andre😑
Den er meget meget god, men jeg kan ikke downloade den 😂😂
At være i stand til at spare er alt, der er vigtigt for mig. Prisen på hints er lige til. Du får bonusser for at logge på, og det hjælper virkelig, da alle har brug for hjælp med nogle af disse brain tickler-logoer. Lige på gutter 👍👍👍👍
Meget hård
Er stor fan af dette spil... Genialt at arbejde med din hukommelse og teste din generelle viden om alle internationale mærker og varemærker... Jeg elsker det
Det loader op, så fryser det, det er en skam, for det ser ud som et godt quizspil
Awesome har masser af potentiale
elsker dette spil, det er udfordrende. du skal virkelig bruge din hjerne til at gætte alt, hvad du ser.
For et puslespil er det hverken let eller svært. Fantastisk at få hints, og det var bare fantastisk.
Spilet er ok
My Lovey : Choose your otome story Dobrodružné nbd
Man bliver grebet af det på en god måde og man for tiden til at gå
Elsker dette spil! Et absolut must have! Det gør dig meget smart plus at jeg ikke engang vidste, hvor mange virksomheder og deres logoer der er derude.
Dette spil introducerede mig til at kende verdens mærker og øgede bevidstheden. Meget flot spil.
Sjov lille tidsspilder! Jeg ved mere, end jeg troede, og der er hints til dem, jeg aldrig har hørt om. Der er annoncer, men du skal kun se nogle få sekunder af dem
God fornøjelse hårdt
Hvis du sletter appen.. Den gemmer, hvor du blev af.. Da jeg ikke har spillet denne i et år.. tænkte jeg, det ville være sjovt at downloade den igen.. Indtil jeg fandt ud af, kan jeg ikke genstarte 😢
Det tager langsomt at downloade
Iluuna
Den er sjov at side og hygge sig med
Super go tidsfordriv
Godt spil men lidt hårdt
Dette spil er så vanedannende, at jeg næsten ikke kan lægge det fra mig, jeg er hooked! Jeg elsker den måde, tilføjelserne er i bunden og ude af vejen. Tak for en sjov gratis berømmelse!
Virkelig nemme logoer
Niveauer er så svære for mig
Okay